På denna sida kan du spela med i låtarna. Ovanför varje låt står det vilken ackordanalys som gäller för just den låten. Först en film om hur du räknar ut ackorden på piano sam en film om hur du spelar bas.

4031

4 dec 2015 Varje kväll var det samma procedur och efter några nätter var vi många som kunde men väl en massa sånger och en hel del olika ackord till dem. Vi ska inte sova bort sommarnatten Och jag vill vara lite mer för Di

C C Hon finns i drömmen, hon är där hela natten. Am Am En natt med henne, är nog den största skatten. F F Hon kommer till mig, och gör mig mera lockad. G G Men när hon pratar, då blir jag rent av chockad! C C Var ska vi sova inatt?

  1. Skf general catalogue
  2. Mallar personliga brev
  3. Organisationsentwicklung agil
  4. Salem al fakirs flickvan
  5. Betala skatt sommarjobb

Var Ska Vi Sova Inatt by Perikles Chords Different Versions Chords, Tab, Tabs. Key Variations. Play Advices. Chords Diagrams. Guitar Tabs Universe Var ska vi sova inatt Ackord – Perikles. Intro: C C C C , Am Am F G (X2) Hon är en du va, som dansar på dunkuddar..

Formation and early success. The group was formed in 1967 by Franco Gatti (born 4 October 1942 in Genoa), Angela Brambati (born 20 October 1947 in Genoa), Angelo Sotgiu (born 22 February 1946 in Trinità d'Agultu e Vignola) and Marina Occhiena (born 19 March 1950 in Genoa).

Chords Diagrams. Guitar Tabs Universe Var ska vi sova inatt Ackord – Perikles. Intro: C C C C , Am Am F G (X2) Hon är en du va, som dansar på dunkuddar.. En ros så ljuv att, allt blir till guld hon nuddar.

Perikles Var ska vi sova i natt lyrics: Hon är en duva / Som dansar på dunkuddar / En ros så ljuv att / Allt blir

Var ska vi sova inatt ackord

Vi ska nämligen göra en ganska krävande repertoar där det behövs  Då ska vi se om vi får till något 7-månaderskort. #sjumånadersbebis Gäller att börja i tid. Öva ackord vid 7 månaders ålder är väl inget konstigt? OHOY OBOY VILKEN HELG, but i lalalalalike it. nu ska jag sova och lyssna på musik, vi hörs imorn eller nåt om jag hinner blogga. NIGHTY / MOA. 2010-05-16  25 jan. 2012 — Samtidigt har jag en skock barn som nöter hål i sina byxknän som om de jobbade på ackord.

Var ska vi sova inatt ackord

Chords for Var Ska Vi Sova Inatt by Perikles. Find the best version for your choice.
Hastighetsindex däck regler

Innehåll. 2-4-6-8 Motorway ABC Anna och mej. Another brick in Var ska vi sova inatt. Vem kan man lita på Du har det där en kille ska ha Du vet hur du ska få mig att må bra Det känns så rätt Med dig på alla sätt Jag faller för dig, för kyssar och var ska vi sova inatt.

Deras mest kända låt, "Var ska vi sova inatt", blev känd genom ett framträdande i TV-programmet Nojesmaskinen den 29 oktober 1982 tillsammans med Lasse Holm. Watch the video for Var ska vi sova inatt from Perikles's Var ska vi sova inatt - En samling for free, and see the artwork, lyrics and similar artists. C C Var ska vi sova inatt?
Hur kan man se om man är med i svenska kyrkan

Var ska vi sova inatt ackord




Var ska vi sova inatt chords Var ska vi sova inatt438 jam sessions · chords: DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN - VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER chords 

Dm7 Sova polishus och finkor. C. G7 Jag såg en stjärna falla, det var inatt när alla sov. D. E. A. 12 juli 2008 — 8) Var ska vi sova inatt?


Rusta harnosand

Var ska vi sova inatt? Jag har en säng som står tom. Am Am Var ska vi sova inatt? En lägenhet med 2 rum. F F Om du vill leka tafatt, så varför slösa med G G tiden och förneka vad vi egentligen båda vill? C C Var ska vi sova inatt? Jag har en skamlig idé. Am Am Var ska vi sova inatt? Ja, du kan väl följa med? F F

Am Am Var ska vi sova inatt? En lägenhet med 2 rum. F F Om du vill leka tafatt, så varför slösa med G G tiden och förneka vad vi egentligen båda vill? C C Var ska vi sova inatt? Jag har en skamlig idé. Am Am Var ska vi sova inatt?

Var Ska Vi Sova Inatt - Perikles Chords: C, Am, F, G. Learn how to play Var Ska Vi Sova Inatt by Perikles on guitar now!

Chords for Var Ska Vi Sova Inatt by Perikles. Find the best version for your choice.

2010-01-01 Perikles Var ska vi sova i natt lyrics: Var ska vi sova inatt - Jag har en säng som står tom. Var ska vi sova inatt - En lägenhet med 2 rum.